jail-esbjerg.dk

jail-esbjerg.dk
Let at være tåbelige om PR

Let at være tåbelige om PR

Her er tre virkelig tåbelige goofs, som alt for mange virksomheder, non-profit og association ledere.
Hvis det er dig, ikke du daarligen gør noget positivt om opførsel af dem vigtige uden for publikum i jeres at de fleste påvirker din operation.
Du undlader tåbeligt at oprette eksterne interessenter adfærdsændring fører direkte til dine ledelsesmæssige mål.
Derefter sammensatte du daarligen disse goofs ved aldrig at overtale de vigtigste eksterne folk til din måde at tænke, eller flytte dem til at træffe foranstaltninger, der tillader din afdeling, afdeling eller datterselskabet til at lykkes.
Nok allerede!
Hvad du virkelig brug for at vide, er dette.
Ret PR virkelig kan ændre individuelle opfattelse og føre til ændret adfærd, at hjælper dig lykkes. Og din pr indsats skal indebære mere end særlige begivenheder, brochurer og pressemeddelelser, hvis du virkelig ønsker at få dine penge værd,
Instituttets underliggende pr lyder sådan her: mennesker handle på deres egen opfattelse af fakta før dem, der fører til forudsigelige adfærd som noget kan ske. Når vi opretter, ændrer eller forstærke denne udtalelse ved at nå, at overtale og flytter til ønsket-handling netop de mennesker hvis opførsel påvirker organisationen mest, pr mission er fuldført.
Bare se på de resultater, det kan levere: nye forslag til strategiske alliancer og joint ventures; udsigterne begynder at arbejde med dig; kunder at foretage gentagne køb; stærkere relationer med de uddannelsesmæssige, labor, finansielle og sundhedssektoren samfund; forbedrede relationer med statslige organer og lovgivende organer, og endda kapital givere eller angive kilder ser din vej
Og resultater behøver ikke stoppe der. For eksempel, bør du også se resultater som rebounds i showroom besøg; medlemskab programmer på fremmarch; nye community service og sponsorering muligheder; forbedret aktivist gruppe forbindelser, og udvidet feedbackkanaler, samt nye thoughtleader og særlige begivenhed kontakter.
Din PR besætning – agentur eller personale – skal naturligvis være forpligtet til at du, som senior project manager, PR blueprint og dens gennemførelse, startende med target publikum perception overvågning.
Og desuden, du må indprente dem den afgørende betydning af derfor dit vigtigste udenfor publikum virkelig skal opfatte dine aktiviteter, produkter eller tjenester i et klart positivt lys. Så forsikre dig, at dine PR-medarbejdere har købt ind i hele indsatsen. Vær især forsigtig, at de accepterer den virkelighed, at opfattelser næsten altid føre til adfærd, der kan hjælpe eller såre din enhed.
Mødes med dine PR-team og diskutere PR blueprint i detaljer, især planen for overvågning og indsamling opfattelser af spørgende medlemmer af dine vigtigste uden for publikum. Spørgsmål som disse: hvor meget ved du om vores organisation? Hvor meget ved du om vores tjenester eller produkter og medarbejdere? Har du haft forudgående kontakt med os og var du tilfreds med udveksling? Har du oplevet problemer med vores folk eller procedurer?
Heldigvis, survey pros altid håndtere opfattelsen overvågning faser af programmet, hvis budgettet er tilgængelige. Men husk, at din PR folk er også indenfor den opfattelse og adfærd og kan forfølge det samme mål: identificere usandheder, falske antagelser, grundløse rygter, unøjagtigheder, misforståelser og andre negative opfattelse, der kan oversætte til sårende adfærd.
Nu et par ord om din pr mål. Du har brug for en, der taler til de afvigelser, der dukkede op under din nøgle publikum perception overvågning. Og det kunne kalde for opretning ud at farlige misforståelse, eller korrigere denne grove unøjagtigheder eller gøre noget ved det skadelige rygte.
Den hårde sandhed er, at når du indstiller et mål, du har brug for en strategi, der viser, hvordan du kommer derhen. Du har tre strategiske valg, når det kommer til håndtering af en opfattelse eller udtalelse udfordring: skabe opfattelse hvor der kan ingen være, ændre opfattelsen, eller styrke den. En dårlig strategi pick vil smage ligesom ketchup på din stringbeans, så være sikker på, den nye strategi passer godt med dine nye pr mål. Du ønsker ikke Vælg “change” når fakta diktere en “styrke” strategi.
Da frygtelig hårdt arbejde er virkelig forfærdelig hårdt arbejde, skal at overtale et publikum til din tankegang betyder din PR team komme op med blot de højre, korrigerende sprog. Ord, der er overbevisende, overbevisende og troværdig og klar og saglig. Har du gøre, hvis du har til at korrigere en opfattelse af skiftende udtalelse mod dit synspunkt, fører til de ønskede adfærd.
Anmeld din besked med dine tropper for virkning og overtalelsesevne. Derefter udvælge kommunikation taktik mest tilbøjelige til at bære dine ord opmærksom på din målgruppe. Du kan vælge fra snesevis, der er tilgængelige. Fra taler, facilitet ture, e-mails og brochurer til forbrugeren briefinger, interviews med medier, nyhedsbreve, personlige møder og mange andre. Men sørg for at de taktik du vælge er kendt for at nå folk ligesom dit publikum.
Du har hørt den gamle bromid om troværdigheden af en besked afhængigt af leveringsmetoden. Så på chancen for, at hvordan du leverer din meddelelse kan påvirke dets believability, kunne du introducere det til mindre forsamlinger i stedet for at bruge højere profil taktik som pressemeddelelser eller talkshow optrædener. Når du opdager mumblings om en statusrapport, tage det som en påmindelse til dig og din PR folk at vende tilbage til feltet for en anden opfattelse overvågning session med medlemmer af din eksterne målgruppe. Bruger mange af de samme spørgsmål bruges i den første benchmark session, vil du nu se nøje for tegn at den dårlige nyheder opfattelse ændres i din retning.
Hvis tingene stadig ikke bevæger sig hurtigt nok, kan du altid fremskynde indsats med mere kommunikation taktik og øget frekvenser.
Ikke flere tåbelige goofs!
I stedet, afhænger af den virkelighed, de rigtige PR virkelig kan ændre individuelle opfattelse og føre ‘ til ændret adfærd, at hjælpe dig lykkes.
udgangen
Du er velkommen til at offentliggøre denne artikel og ressource box i din ezine, nyhedsbrev, offline offentliggørelse eller hjemmeside. En kopi vil blive værdsat på bobkelly@TNI.net. Ordoptælling er 1090 herunder retningslinjer og ressource boks.
Robert A. Kelly © 2005.

Leave comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *.